NIEUWE LESSENREEKS start 25 november: Schrijf je nu in! 🎾 ▷
NIEUWE LESSENREEKS start 25 november: Schrijf je nu in! 🎾 ▷
Pay & Play
Rechts: Bob Ponsen (Co-founder GiG Hard Seltzer), links: Vincent Dekker (Sales & Partnerships manager The Padellers).
We zijn verheugd om vandaag het partnership aan te kondigen tussen The Padellers en GiG Hard Seltzer! Om meer Milennials en Gen-Z’ers kennis te laten maken met padel en met GiG Hard Seltzer, bundelen The Padellers en GiG Hard Seltzer hun krachten. Naast de verkoop van GiG Hard Seltzer op de locaties van The Padellers wordt GiG Hard Seltzer hoofdsponsor van de studententoernooien, profiteren klanten van toffe winacties en organiseren The Padellers en GiG Hard Seltzer gezamenlijk de leukste en gezelligste 'vrijmipadel' van Nederland.
GiG Hard Seltzer
GiG Hard Seltzer timmert hard aan de weg met een in ons land nog relatief nieuw drankje. Millennials en Gen-Z’ers lopen weg met Hard Seltzer als alternatief voor bier of wijn. Het verfrissende drankje combineert licht bruiswater met vijf procent alcohol en een natuurlijke fruitsmaak.
Over The Padellers
The Padellers is een concept ontstaan in 2021 geboren uit de rijzende vraag naar padel. Met momenten meer dan 75 banen verspreid over heel Nederland is The Padellers een van de grootste spelers in de markt. The Padellers heeft de ambitie om uit te groeien tot marktleider in West-Europa.
Beide partijen kijken uit naar een succesvolle samenwerking. Volg The Padellers en GiG Hard Selter en blijf op de hoogte van evenementen, acties en nieuwe initiatieven die voortkomen uit deze samenwerking tussen The Padellers en GiG Hard Seltzer.